Re: [SIGNATUR] Flytte TDC signaturen fra windows til Linux

tor, 04 10 2007 kl. 20:18 +0200, skrev Ivar Madsen:
> Jeg kan ikke få JAVA til at virke, og nu VIL jeg altså have en TDC signatur.
> Jeg er derfor nødsaget til at oprette den på windows, og så flytte den over
> på min Linux.
> Men hvordan gør jeg det?
Har du prøvet Opera under Linux?

Jeg brugte den da jeg skulle forny min, og det virkede fint. Derefter
kunne jeg så tage en backup af signaturen til en PKCS12 fil, eller hvad
de hedder, og importere den i andre programmer.

Gode hilsner
Christoffer

> TDC hotline har ikke nogen bud.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]