Digital Signatur

Hej Digital Signatur interesserede,

Som SSLUG's representant i den danske digitale signatur, meddeler jeg hermed at jeg stopper mine aktiviteter i OpenOCES samarbejdet i core-developers team med TDC og VTU.

Jeg ønsker projektet alt mulig held og lykke.

--
/Bo
http://appliedcrypto.com

begin:vcard
fn:Jens Bo Friis
n:Friis;Jens Bo
email;internet:sslug@sslug
x-mozilla-html:FALSE
url:http://appliedcrypto.com
version:2.1
end:vcard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]