Re: SV: [SIGNATUR] medarbejder signatur

On Fri, 2005-08-19 at 08:48 +0200, Peter Lind Damkjær wrote:
> Man kan sagtens have samme e-mail adresse tilknyttet flere forskellige signaturer, men mange e-mail klienter herunder Outlook Express håndtere det dårligt (læs: Det er besværligt at skifte imellem signaturerne). Det er lidt nemmere under Outlook, hvor man kan skifte mellem sikkerhedsprofiler under "indstillinger". Jeg ved ikke hvordan TB klarer sig her???
Evolution håndterer dette problem elegant (imho), da man kan oprette
flere mail konti med samme e-mail adresse. For hver mail konto kan man
frit tilknytte et certifikat.

Man skifter mellem de forskellige mail konti ved at bruge en drop-down
liste ud for From: feltet. Meget nemmere kan det vist ikke gøres ..

--
Carsten Raskgaard