Re: [SIGNATUR] Digital signatur under Linux

Egon Andersen wrote:

> Hvis du har en fungerende Java, skulle det gå ganske smertefrit.
> Der genereres et certifikat vha. java-appletten, som du derefter
> importerer i Mozilla Suite/Firefox/Thunderbird.
>
> Du kan eventuelt læse om hvordan du sætter Mozilla-familien op og
> importerer certifikatet, ved at gå ind på http://www.apanage.dk under
> menu-punktet "E-mail kryptering og digital signatur".
>
> Med venlig hilsen
> Egon Andersen

Hej Andreas.

Jeg har fået megen hjælp af Egon, men han bad mig tage over, for at få
dig igang med din signatur.

Egon har dog skrevet det herover, hvordan du kommer igang. Når du har
fået dine data fra TDC går du ind på den side, hvorfra du installer den
Digitale sigantur. Her er 2 valgmuligheder. Enten med MSIE eller med
Java. Som Egon skriver, skal du anvende den option med Java, for at
starte. Prøv dette, og ellers følg Egons henvisning til den URL, han
henviser til. Det er Egons side, og der er også de vejledninger, du
måtte have bruge for.

Håber det lykkes for dig. Ellers kom endelig tilbage her, så skal jeg
se, hvad jeg kan gøre for dig.

Med venlig hilsen
Erik Jakobsen