Re: [SIGNATUR] Login med digital signatur påvirk.dk

Hej,

On Wed, 2005-05-18 at 11:26 +0200, Egon Andersen wrote:
> Er der nogen der har haft success med at logge på virk.dk med digital
> signatur på en Linux-maskine?
> (virk.dk anvender så vidt jeg kan udlede opensign.)
Jeg har det samme problem som dig.

Hvis man kigger i parametrene som virk.dk giver til OpenSign appletten,
kan man se, at de kun understøtter certifikater tilgængelige via
Microsoft capi og certifikater på cdkort. Spørg mig ikke, hvorfor de har
valgt ikke at understøtte pkcs12 filer .. det er trivielt at konfigurere
OpenSign til også at understøtte pkcs12 filer.

--
Carsten Raskgaard