Login med digital signatur på virk.dk

Hej,

Er der nogen der har haft success med at logge på virk.dk med digital signatur på en Linux-maskine?
(virk.dk anvender så vidt jeg kan udlede opensign.)

Jeg har forsøgt fra en fuldt opdateret FC3 med både Mozilla Firefox og Mozilla Suite (begge i seneste versioner) og med SUN Java 1.5.0_02.
Jeg kommer frem til et billede, hvor der i appletten står "Ingen certifikater" og hvis jeg klikker på "Gennemse...", får jeg ikke vist filer (og dermed heller ikke certifikater), selvom filteret er '*'
Ej heller hvis jeg indtaster navnet på certifikatet "TDCDigitalSignatur.pkcs12" får jeg noget positivt, jeg får nemlig svaret: "Filen kunne ikke genkendes som et certifikat."

Er det kun mig der ikke kan få dette til at virke, eller er java-appletten buggy?

Med venlig hilsen
Egon Andersen