Re: [SIGNATUR] Thunderbird, certifikat og vedhæftede filer

Carsten Holck wrote:
Hej,

Jeg har lige oplevet at mail med en vedhæftet fil der forsøges digital
signeret fejler - signaturen bliver ugyldig da mailen påstås ændret, er
der andre der har set det? eller er det mig der fatter minus ;-(
Det er en Thunderbird 1.02 (desværre på en Win2k)

Almindelige mails signeres fint, og den vedhæftede fil er tilsyneladende OK.

Det eneste jeg umiddelbart observerer er, at e-mail-adressen ikke er den samme i signaturen som i mailen og derfor ser jeg et spørgsmålstegn ved siden af signatur-pennen.

Hvad sker der hvis du sender fra e-mail-adressen der også er i signaturen?

Du må også gerne forsøge at sende *direkte* til mig, noget du mener 'fejler', så vil jeg se om det også fejler når jeg modtager det hos mig.

Med venlig hilsen
Egon Andersen