Re: [SIGNATUR] Installation of digital signatur

Erik Jakobsen wrote:
Hej.

Jeg har nu fået installeret digital signatur på min windows xp computer.

Jeg har også fået lavet den fil, der skal over i Mozilla her på min linux boks.

Den er iøvrigt også installeret.

Hvad mener du med installeret?

Skal jeg så atter installere den digitale signatur her på denne maskine ?.

Det afhænger af hvad du mener med installeret i den tidligere sætning.

Din PKCS#12 fil har du placeret et eller andet sted på din linux-maskine.
Herefter skal du i Mozilla lave en import af filen.
Se evt. http://www.apanage.dk under "E-mail kryptering og
digitale signaturer" under afsnittet "Geninstallation af digital signatur / personligt certifikat"

Med venlig hilsen
Egon Andersen

--
* Talura ApS         * Phone: +45 43 52 50 00 *
* Vibeholms Vænge 69 *                        *