Re: [SIGNATUR] Installation of digital signatur

Hej.

Jeg har nu fået installeret digital signatur på min windows xp computer.

Jeg har også fået lavet den fil, der skal over i Mozilla her på min linux boks.

Den er iøvrigt også installeret.

Skal jeg så atter installere den digitale signatur her på denne maskine ?.

Med venlig hilsen

Erik Jakobsen.