Re: [SIGNATUR] Installation of digital signatur

Erik Jakobsen wrote:
Peter Lind Damkjær wrote:

Hej Erik,

Det er lidt op til dit temperament, hvad du foretrækker. Her er vejen når du har installeret en flex-pakke på MS og du ønsker at flytte det til Linux (Mozilla).

1: Export fra MS til fil i PKCS#12-format
Dette er beskrevet næsten nederst på siden
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_eks
(lige over afsnittet 'Java - Standard Flex signatur')

2: Flyt PKCS#12-filen over til din Linux

3: Installer filen i din browser jvf.:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_imp_a

DET ER VIGTIGT AT FØLGE VEJLEDNINGERNE NØJE, SÅLEDES DIT CERTIFIKAT/DIGITALE SIGNATUR ALTID ER BESKYTTET MED ET GODT PASSWORD!!!!!

Held og lykke
Peter Lind Damkjær

Hej.

Jeg har nu fået installeret den digitale signatur på min Windows XP computer. Jeg har også fået lavet en PKCS#12 fil, og fået den installeret i Mozilla her på min SuSE 9.1 Linux maskine.

Jeg tror så også, at jeg skal installere den digitale signatur i Mozilla ?.

Er det ikke netop det du skriver at du har gjort? Du har installeret PKCS#12 filen ved at importere den i Mozilla antager jeg.

Du kan evt. se en vejledning jeg har lavet på http://www.apanage.dk under "E-mail kryptering og digitale signaturer" (du skal blot abstrahere fra det der står om LetLøn).

Med venlig hilsen
Egon Andersen