From: Egon Andersen [mailto:sslug@sslug
Sent: 27. maj 2004 11:36
To: sslug@sslug
Subject: Re: SV: [SIGNATUR] Import af signatur fra Windows til Linux

Peter Lind Damkjær wrote:
> Jeg ser ingen problemer i nedenstående ift. ToldSkat, da der er
> forskel på "certifikater" og "private nøgler".

Ja, det er rigtigt at der er forskel på "certifikater" og "private nøgler". Dog kræves også at elektroniske fakturaer er krypterede og så har vi
problemet med at skulle opbevare den private nøgle udover hvad CP'en
accepterer idag.

Jeg antager at der bliver set på det generelle problem med private
nøgler og problemet med *krypterede* og signerede fakturaer dermed også
løses.

Med venlig hilsen
Egon Andersen