Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Egon Andersen skrev:

> Mener du at "Hr. og Fru. Hansen" kan finde ud af at anvende OpenCert?
> Hvis ikke, så mener jeg det er uacceptabelt!
> Digital signatur skal være for alle, også de der ikke anvender MSIE.
> Bemærk venligst at der ikke så vidt jeg ved er andre måder at få
> OCES-certifikater end via TDC. Og certifikaterne anvendes i
> kommunikation med de offentlige myndigheder.

Da jeg kom i tanke om at man skal ændre i scriptet der kalder selve
programmet, og enda andet end de skriver man skal, så  nej, jeg mener ikke
at Hr. og Fru. Hansen kan finde ud af at bruge OpenCert som TDC har til
download. Men med nogle få ændringer i scriptet, så det selv søger filen
det skal bruge, de laver en vejledning der fortæller hvad man skal gøre, så
kunne det uden støre vanskligheder bringes til at kunne bruges.

Det  skulle IMO udvides så det spørger hvor man har den fil, eller om
programmet selv skal lede efter den, og kunne jo så passende se om locate
virker, eller hvad der nu ellers er af standart programme til div Unix
varianter.
Det er noget selv jeg kan finde ud af at lave, så kan de også,,,

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant