Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Ivar Madsen wrote:
Egon Andersen skrev:

Det første der gik galt, var at hente signaturen fra TDC, jeg mener at have den sidste SUN JAVA installeret, også i Mozilla, men den brokede sig
over ikke at kunne finde min JAVA, så jeg hentede den nyeste fra SUN, og
installerte den, det er iøvigt efter min bedste overbevisning den samme
som jeg havde, og det hjalp da heller ikke på problemmet.

Jeg har konstateret det samme på min RH7.3 installation - Mozilla og Java-motoren vil tilsyneladende ikke fungere sammen. Jeg er i den heldige situation, at jeg har gaflet mig et OCES certifikat før det blev umuligt, men jeg skulle gerne kunne lave nye og det er desværre ikke muligt på en acceptabel måde :-(

Jeg mener ikke at det er uacceptabel at bruge det dersens program de har
lavet. De skal bare lige have rettet fejlen mht. password og gentag
password.

Mener du at "Hr. og Fru. Hansen" kan finde ud af at anvende OpenCert?
Hvis ikke, så mener jeg det er uacceptabelt!
Digital signatur skal være for alle, også de der ikke anvender MSIE.
Bemærk venligst at der ikke så vidt jeg ved er andre måder at få OCES-certifikater end via TDC. Og certifikaterne anvendes i kommunikation med de offentlige myndigheder.

Med venlig hilsen
Egon Andersen