Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Egon Andersen skrev:

> Jeg har konstateret det samme på min RH7.3 installation - Mozilla og
> Java-motoren vil tilsyneladende ikke fungere sammen.
> Jeg er i den heldige situation, at jeg har gaflet mig et OCES certifikat
> før det blev umuligt, men jeg skulle gerne kunne lave nye og det er
> desværre ikke muligt på en acceptabel måde :-(

Jeg mener ikke at det er uacceptabel at bruge det dersens program de har
lavet. De skal bare lige have rettet fejlen mht. password og gentag
password.

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant