	Fra: Anders Drejer [mailto:sslug@sslug
	Sendt: on 26-05-2004 17:46
	Til: Linux Digital Signatur
	Emne: Re: [SIGNATUR] Import af signatur fra Windows til Linux

	ons, 2004-05-26 kl. 15:24 skrev Egon Andersen:

	> Så må det vel fremgå af html-sourcen hvor signaturen hentes fra.
	>
	> Jeg antager at selv MSIE har en mulighed for 'View-source' eller noget i
	> den stil.

	Nu er jeg ikke en ørn til at gennemskue html source, men det virker
	bestemt som om der skal etableres forbindelse til TDC:

	<script type="text/javascript">
	if(!isMSIE()) {
	    setError("Du kan ikke indlæse Digital Signatur i denne browsertype.
	Du skal benytte Microsoft Internet Explorer.");
	} else {
	    try {
	        setElement("header", getHeader());
	        document.writeln(getAuthenticodeInstallCode());
	        setElement("anim", getInstallText());
	    } catch (e) {
	        setError("Du skal være tilsluttet internettet, før du kan hente
	programmet, der opbevarer nøglerne til Digital Signatur. Tilslut dig
	internettet og prøv igen.");
	    }
	}

	</script>

	Betyder det, at min backup ligger hos TDC?

	--
	                           Med venlig hilsen

	                                 Anders