	Fra: Anders Drejer [mailto:sslug@sslug
	Sendt: on 26-05-2004 15:04
	Til: Linux Digital Signatur
	Emne: [SIGNATUR] Import af signatur fra Windows til Linux

	Jeg har, efter råd fra TDC support, oprettet min digitale signatur på
	min WindowsXP maskine for derved at kunne importere signaturen til min
	Linux maskine. Det skulle i følge supporten være muligt. Problemet (hvis
	der kun er et) er, at han ikke lige kunne fortælle mig hvor filen ligger
	og hvad den hedder ..... For når man laver en sikkerhedskopi under
	Windows bliver der lavet en html-side, som man åbner i sin browser og
	derefter starter indlæsningen af sikkerhedskopien ... ja, hvis man altså
	gør det i Explorer. I Mozilla kommer der en fejlmelding om, at det kun
	virker i Explorer. Nå, men hvor finder jeg den digitale signatur på min
	Windows maskine?

	--
	                           Med venlig hilsen

	                                 Anders