Re: [SIGNATUR] Import af signatur fra Windows til Linux

ons, 2004-05-26 kl. 15:24 skrev Egon Andersen:

> Så må det vel fremgå af html-sourcen hvor signaturen hentes fra.
>
> Jeg antager at selv MSIE har en mulighed for 'View-source' eller noget i
> den stil.

Nu er jeg ikke en ørn til at gennemskue html source, men det virker
bestemt som om der skal etableres forbindelse til TDC:

<script type="text/javascript">
if(!isMSIE()) {
    setError("Du kan ikke indlæse Digital Signatur i denne browsertype.
Du skal benytte Microsoft Internet Explorer.");
} else {
    try {
	setElement("header", getHeader());
        document.writeln(getAuthenticodeInstallCode());
        setElement("anim", getInstallText());
    } catch (e) {
        setError("Du skal være tilsluttet internettet, før du kan hente
programmet, der opbevarer nøglerne til Digital Signatur. Tilslut dig
internettet og prøv igen.");
    }
}

</script>

Betyder det, at min backup ligger hos TDC?

--
                           Med venlig hilsen

                                 Anders