Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Ivar Madsen wrote:
Egon Andersen skrev:

Korrektion:
...installere *TDC OCES* signaturer...
Der findes jo mange andre signaturer, som man nemt kan installere i
Mozilla på traditionel vis!

Og det som der står omtalt i linuxbog.dk er en af de andre signaturer, ik' Eller vil jeg kunne bruge noget af det der står der?

Jeg har ikke læst i linuxbogen de seneste par uger ;-) Men jeg mindes at det er KMD's signaturer og noget om hvordan man selv laver signaturer og får dem signeret af KMD.

Ja, og i starten stod der at det kun er KMD's signatur, og så gik jeg ikke
videre. Jeg ved ikke hvordan jeg fandt det forleden, men nu kan jeg ikke,
så jeg kan ikke lige checke hvad det er der står,,,

Hvis du aldrig har installeret signaturer i Mozilla, så kunne du prøve
at læse an slavisk vejledning jeg har lavet (desværre endnu ikke
indeholdende den nye metode, så du må gerne give feedback).
På http://www.apanage.dk findes der et menu-punkt "E-mail kryptering og
digitale signaturer". Jeg har forsøgt at lave det, så "Hr. og Fru.
Hansen" kan gøre det.

Det første der gik galt, var at hente signaturen fra TDC, jeg mener at  have
den sidste SUN JAVA installeret, også i Mozilla, men den brokede sig over
ikke at kunne finde min JAVA, så jeg hentede den nyeste fra SUN, og
installerte den, det er iøvigt efter min bedste overbevisning den samme som
jeg havde, og det hjalp da heller ikke på problemmet.

Jeg har konstateret det samme på min RH7.3 installation - Mozilla og Java-motoren vil tilsyneladende ikke fungere sammen.

Jeg er i den heldige situation, at jeg har gaflet mig et OCES certifikat før det blev umuligt, men jeg skulle gerne kunne lave nye og det er desværre ikke muligt på en acceptabel måde :-(

Med venlig hilsen
Egon Andersen