Re: [SIGNATUR] Import af signatur fra Windows til Linux

Anders Drejer wrote:
Jeg har, efter råd fra TDC support, oprettet min digitale signatur på
min WindowsXP maskine for derved at kunne importere signaturen til min
Linux maskine. Det skulle i følge supporten være muligt. Problemet (hvis
der kun er et) er, at han ikke lige kunne fortælle mig hvor filen ligger
og hvad den hedder ..... For når man laver en sikkerhedskopi under
Windows bliver der lavet en html-side, som man åbner i sin browser og
derefter starter indlæsningen af sikkerhedskopien ... ja, hvis man altså
gør det i Explorer. I Mozilla kommer der en fejlmelding om, at det kun
virker i Explorer. Nå, men hvor finder jeg den digitale signatur på min
Windows maskine?

Så må det vel fremgå af html-sourcen hvor signaturen hentes fra.

Jeg antager at selv MSIE har en mulighed for 'View-source' eller noget i den stil.

Jeg synes iøvrigt at TDC support slipper for let!!
TDC bør simplethen lave noget der virker med ander end lige præcist MSIE!

Med venlig hilsen
Egon Andersen