Import af signatur fra Windows til Linux

Jeg har, efter råd fra TDC support, oprettet min digitale signatur på
min WindowsXP maskine for derved at kunne importere signaturen til min
Linux maskine. Det skulle i følge supporten være muligt. Problemet (hvis
der kun er et) er, at han ikke lige kunne fortælle mig hvor filen ligger
og hvad den hedder ..... For når man laver en sikkerhedskopi under
Windows bliver der lavet en html-side, som man åbner i sin browser og
derefter starter indlæsningen af sikkerhedskopien ... ja, hvis man altså
gør det i Explorer. I Mozilla kommer der en fejlmelding om, at det kun
virker i Explorer. Nå, men hvor finder jeg den digitale signatur på min
Windows maskine?

--
                           Med venlig hilsen

                                 Anders