Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Ivar Madsen wrote:
Egon Andersen skrev:

Ja, kun ved at vide noget, kunne komme med kvalificerede *GÆT* på hvad
man skal gøre, lykkes det at få det installeret på en formidag.

Så vidt jeg forstod, virkede 'Java'-metoden ikke for dig??? Anvendte du ikke OpenOCES?

Øhe, TDC skriver

|Installér vha. OpenCert

|OpenCert er et almindeligt Java program, og afviklingen foregår derfor uden
|brug af browser. Du bør have indgående kendskab til Java for at vælge |denne metode.

Så nej, jeg brugte ikke OpenOCES, men JAVA programmet OpenCert.

Jeg beklager at jeg fik skrevet OpenOCES, jeg mente OpenCert.

Men det korte af det lange her er, at du ikke kunne anvende den anbefalede metode, metode 1.
"Brug din browser til installation (anbefales)"

Du var nødt til at anvende metode 2.
"Installer vha. OpenCert"

Og ja, OpenCert er skrevet i Java.
(I øvrigt er det for så vidt irrelevant hvilket sprog et program er skrevet i, men Java er et buzzword som markedsføringsfolk har hørt.)

Og ja, installationsguiden er ikke særlig relevant for OpenCert!

Med venlig hilsen
Egon Andersen