Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Egon Andersen skrev:

> Så det du faktisk erfarer er, at den af TDC foreslående metode ikke
> fungerer!

Ja, kun ved at vide noget, kunne komme med kvalificerede *GÆT* på hvad man
skal gøre, lykkes det at få det installeret på en formidag.

> Det var dog forfærdende!

Når vi tager i betragting at et eller andet ministerie har betalt TDC for at
levere digital signatur til det danske folk, altså også Hr. og Fru Olsen,
så synes jeg det er for dårligt.
Man fristes til at lave en vejledning, og sende til linuxbog, nu jeg stadig
har det rimeligt frisk i hovedet. Jeg ved bare ikke noget om i hvilket
format det skal være,,,

> Var der i øvrigt noget som helst der forhindrede dig i evt. at anvende
> en Master Password i Mozilla, der ikke var på 8 tegn; 1 tal, mindst 1
> stort og mindst 1 lille bogstav?

Hmm, det testede jeg ikke, jeg var usikker på hvad det skulle være, så jeg
brugte bare det samme som i TDC programmet der hentede cerfitikatet.
I det program kunne man bruge som de angav i Adgangskode henholsvis Gentag
Adgangskode, altså to indtastninger med hver sit krav, omend de skal være
ens, så Adgangskode måtte jeg ændre, da jeg ikke havde noget tal med,,,

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant