Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Ivar Madsen wrote:
Egon Andersen skrev:

Korrektion:
...installere *TDC OCES* signaturer...
Der findes jo mange andre signaturer, som man nemt kan installere i
Mozilla på traditionel vis!

Og det som der står omtalt i linuxbog.dk er en af de andre signaturer, ik'

Eller vil jeg kunne bruge noget af det der står der?

Jeg har ikke læst i linuxbogen de seneste par uger ;-)
Men jeg mindes at det er KMD's signaturer og noget om hvordan man selv laver signaturer og får dem signeret af KMD.

Det burde være langt nemmere at anvende TDC's signaturer.
Ialtfald var det langt nemmere inden de lavede 'lort i den'.

Jeg har selv bestilt et ekstra digitalt signatur fra TDC, for at afprøve metoden de kalder 'Java' :-0
(Hvorfor kalder jeg ikke alt jeg laver for 'C'...)

Hvis du aldrig har installeret signaturer i Mozilla, så kunne du prøve at læse an slavisk vejledning jeg har lavet (desværre endnu ikke indeholdende den nye metode, så du må gerne give feedback).
http://www.apanage.dk findes der et menu-punkt "E-mail kryptering og digitale signaturer". Jeg har forsøgt at lave det, så "Hr. og Fru. Hansen" kan gøre det.

Hvis du ikke absolut skal have TDC OCES, er der også angivet et gratis alternativ.

Med venlig hilsen
Egon Andersen