Re: [SIGNATUR] Installering af digital signatur ikke muligt mere

Ivar Madsen wrote:
Ved du hvor jeg finder en vejledning til det? Jeg har tænkt mig at det
skulle op og køre i løbet af søndagen,,,

Nej desværre og jeg har heller ikke selv prøvet at installere i Java, men det må en af de residente Java-folk kunne hjælpe med hvis det går helt galt. Jeg har min .p12-fil og den passer jeg på :)

Carste Sørensen