Re: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Egon Andersen wrote:
Alternative kunne man vel også forestille sig, at de der arbejder med den generelle Mozilla-udvikling kunne finde på at tage modulet under deres vinger senere?

Hrmm, jeg er ikke helt sikker på at en OCES-centrisk PKCS#11-dims er umiddelbart interessant for andet end danskere.

Som nævnte har jeg ikke nærlæst MPL, men hvad er det umiddelbart der gør den uattraktiv?

For mig - at den tillader folk at tilføje patenterede dele der kræver individuelle licenser. Det er mere eller mindre umuligt med GPL. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl!

Måske skulle der bare lobbies for højere krav til passwords i Mozilla.

Carsten Sørensen