Re: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

"Carsten Sørensen" <sslug@sslug> wrote in
> Nu vil PKCS#11-tingen jo være rimeligt stand-alone, den linker ikke til
> Mozilla. Der findes jo også helt lukkede plugins til Mozilla.

Når jeg nu lige tænker mig om, så inkluderer den dog headers fra mozilla-
nss. Men stadigvæk, dette OSS <http://www.fsf.org/licenses/gpl-
faq.html#FSWithNFLibs> og det umiddelbart efterfølgende siger jo at det kan
man godt, selv om man benytter GPL. Det er lidt øv, men det er ikke
umuligt.

Carsten Sørensen