Re[2]: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Hello Peter,

Der var en vigtig grund mere...

Løsningen SKAL kunne udnyttes kommercielt, og benyttes som delelement
af en total løsning sammen med andre dele af software som ikke er/kan
blive open source.

Så derfor (taget med et gran salt da jeg heller ikke er advokat) vil
vi ikke i OpenSign kunne benytte GPL licenseret software.