Re: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Kim Pedersen wrote:
Jeg er ikke advokat, men jeg har lidt svært ved at se CPL skulle være i
modstrid med GPL. Hmmmm...
Problemet med GPL er at den også er *inkompatibel* med MPL, så jeg ved
ikke hvor godt det er sammen med en plug-in til Mozilla!!!

Jeg er bestemt heller ikke advokat, men jeg har ret stor tiltro til den
liste.

Dog står der også, som du uden tvivl også har læst:

"However, MPL 1.1 has a provision (section 13) that allows a program (or
parts of it) to offer a choice of another license as well. If part of a
program allows the GNU GPL as an alternate choice, or any other
GPL-compatible license as an alternate choice, that part of the program
has a GPL-compatible license."

Som jeg læser dette skulle det betyde at Mozilla skulle have dobbelt-licens for at det kan samarbejde med GPL'ed plug-in.
(Det er jo lidt den modsatte vej.)

/Egon