Re[2]: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Hello Egon,

eller bare LGPL lissom opensign. ellers kan det vel ikke anvendes
kommercielt?

/Bo
http://appliedcrypto.com

Tuesday, May 18, 2004, 1:56:19 PM, you wrote:

Egon Andersen> Peter Lind Damkjær wrote:
> [...]

Egon Andersen> Nu kan specielt GPL give problemer med
Egon Andersen> samspil med andre licenser.
Egon Andersen> Hvorfor ikke anvende CPL:
Egon Andersen> http://www.opensource.org/licenses/cpl.php

Egon Andersen> Med venlig hilsen
Egon Andersen> Egon Andersen