Re: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Egon Andersen <sslug@sslug> wrote in news:sslug@sslug:
> En løsning skal derfor fra første færd kunne benyttes på flere OS'er
> og ialtfald både MSWindows og Linux efter min opfattelse og gerne også
> MAC. (selvom jeg ikke har nogen umiddelbar interesse i MAC).

Jep, selvfølgelig. Jeg har ikke umiddelbart mulighed for at teste Mozilla
på OS X, men jeg kan i hvert fald få testet installationsproceduren på
Linux (x86 og PowerPC) og MacOS 9. Jeg har kun fjernadgang til Windows, men
det er også rigeligt til formålet.

Carsten Sørensen