Lukket og kommerciel Java nu et krav?

Peter Lind Damkjær wrote:

> Vær opmærksom på at det stadig er muligt at anvende digital signatur i
> Mozilla ved at installere vha. Java-installation/OpenCert og herefter
> installere i Mozilla (og evt. OpenSign).

Øv, øv og trippel øv. Der forsvandt Open Source muligheden for at
kontrollere og styre ens certifikat?

Med mindre det da virker for en open source implementation af det af Sun
Microsystems kontrolerede sprog Java.

Min tillid til digital signatur vil være temmelig meget højere, hvis jeg kan
anvende Open Source kode hele vejen igennem.

Mvh