RE: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> wrote in
> DET LYDER MEGET INTERESSANT!!!! Er der nogen, der kender mere til
> dette????

Ikke specielt, fordi...

> Dog:
> Hvis det er PKCS#11-snittet du henviser til er det ikke helt
> problemfrit :-(

Det er det, jeg tænker på de "security devices" man kan loade. Hvad er
problemet umiddelbart med dem?

Nu begynder jeg at blive lidt stædig og meget interesseret, der må være en
måde det kan gøres...

Carsten Sørensen