RE: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> wrote in
> Du har ret i at brugere efterfølgende KAN manipulere sig ud af
> passwordkravene

I har endda selv givet et nyt smuthul jf.

> - Der laves en særlig webside med eksport fra TDC CSP til
> pkcs12-filformat (med diverse advarsler)

Det virker bagvendt at lukke muligheden for at oprette certifikater for
dernæst at lave et smuthul.

Men lidt mere konstruktivt - Mozilla kan mig bekendt også benytte
tredjeparts CSP'er, det havde vel været den rigtige løsning hvis man mener
sikkerheden i den indbyggede er for dårlig. Skulle det mon være en del af
Open Source initiativet?

Carsten Sørensen