Re: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Peter Lind Damkjær opened its mouth and moved its tongue and so spake
to me and said, On 11-05-04 13:42:
>Vær opmærksom på at det stadig er muligt at anvende digital signatur i
>Mozilla ved at installere vha. Java-installation/OpenCert og herefter
>installere i Mozilla (og evt. OpenSign).

Uhm... nu har jeg ikke prøvet at lege med Java-tingen, men... hvordan
ville dette påvirke installation i f.eks. Mozilla Thunderbird, der jo
ikke har Java-understøttelse?

--
Freso                                   # Jabber ID = sslug@sslug
  aka Frederik S. Olesen                # PGP/GPG key = 0xAF0D01D6