From: Mark Gjøl [mailto:sslug@sslug
Sent: 11. maj 2004 13:11
To: sslug@sslug
Subject: Re: Re[2]: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

On Tue, May 11, 2004 at 01:02:29PM +0200, Peter Lind Damkjær wrote:
> Hej alle,
>
> Følgende vil ske:
> - Den gængse eksport fra MS CSP'en bliver et proprietært
>   HTML-indkodet format
> - Der laves en særlig webside med eksport fra TDC CSP til
>   pkcs12-filformat (med diverse advarsler)
> - Java-certifikatinstallationsappletten ændres til at
>   gemme med extension .pkcs12 i stedet for .p12, så
>   MS ikke genkender filformatet.
> - Installation direkte i Mozilla/Netscape forsvinder
>   (men kan naturligvis ske gennem Java/.pkcs12-snittet)
>
> Konklusion:
> [...]

Undskyld, hvad? Bliver muligheder fjernet fra Mozilla og andre fungerende programmer fordi Internet Explorer er defekt? Er det bare mig der ser et problem med det?

--
// Mark Gjøl
I find the whole business of religion profoundly interesting. But it does mystify me that otherwise intelligent people take it seriously.