Re[2]: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Hello Carsten,

og hvis de vælger at anvende et hjemmestrikket filformat, for at kunne
styre import og export, så er de også med til at ødelægge supporten
for linux og mac brugere som vil benytte opensign og openlogon
(openoces.org). opensign og openlogon kan kun benytte pkcs12 filer på
disse platforme.

/Bo
http://appliedcrypto.com

Tuesday, May 11, 2004, 11:39:44 AM, you wrote:

Carsten Sørensen> Egon Andersen <sslug@sslug>
Carsten Sørensen> wrote in news:sslug@sslug:
> [...]

Carsten Sørensen> Jep jeg har tænkt det samme - om
Carsten Sørensen> det nu stadig er muligt at eksportere fra
Carsten Sørensen> CSP'en for derefter at importere
Carsten Sørensen> i Mozilla. Det giver selvfølgelig ikke så
Carsten Sørensen> meget mening at gisne om hvordan
Carsten Sørensen> det kommer til at virke, men værste
Carsten Sørensen> scenarie ville være et
Carsten Sørensen> proprietært filformat. Jeg synes dog også jeg har
Carsten Sørensen> set noget om at et certifikat kan
Carsten Sørensen> kræve en bestemt CSP (som Mozilla så nok
Carsten Sørensen> ikke har)? Vi får se.

Carsten Sørensen> Det kan du vist roligt regne med,
Carsten Sørensen> vi har fået henvendelser fra både høje
Carsten Sørensen> herrer og brugere. Irriterende.

Carsten Sørensen> Carsten Sørensen