Re: [SIGNATUR] ComputerWorld: Alvorlig sikkerhedsbrist ved TDC-signatur

Egon Andersen <sslug@sslug> wrote in news:sslug@sslug:
> Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om TDC's kommende export/import
> funktion virker med Mozilla ;-)

Jep jeg har tænkt det samme - om det nu stadig er muligt at eksportere fra
CSP'en for derefter at importere i Mozilla. Det giver selvfølgelig ikke så
meget mening at gisne om hvordan det kommer til at virke, men værste
scenarie ville være et proprietært filformat. Jeg synes dog også jeg har
set noget om at et certifikat kan kræve en bestemt CSP (som Mozilla så nok
ikke har)? Vi får se.

> Jeg ser frem til ekstra support-byrde pga. dette, selvom vore kunder
> typisk anvender Mozilla - suk! :-(

Det kan du vist roligt regne med, vi har fået henvendelser fra både høje
herrer og brugere. Irriterende.

Carsten Sørensen