Re: [SIGNATUR] [FORENING] sslug signatur. (fwd)

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message

> Listen blev, som jeg opfatter det, primært skabt med henblik på at løse
> den opgave der hed at få KMD-CA til at virke med Linux.
>
> Dette er nu beskrevet i
> http://cvs.sslug.dk/linuxbog/?b=signatur
>
> Som, selv om den er ukomplet på mange måder, absolut dækker hvordan man
> f.eks. får en digital signatur fra KMD-CA.

Det var såmænd også bare derfor jeg foreslog, at den skulle lukkes igen.
På en eller anden måde, må de der foreslår en ny liste (der var jeg med) vel
også være indstillede på at foreslå den lukket igen.
Jeg kan se, at der er nogle, der gerne vil have listen ved hånden, og så er
det helt fint for mig, at den forbliver aktiv.