Re: [SIGNATUR] [FORENING] sslug signatur. (fwd)

On Mon, 30 Sep 2002, Kaare Rasmussen wrote:

> Det må siges.
>
> Må jeg spørge: Hvad er egentlig resultatet af alle anstrengelserne?

Listen blev, som jeg opfatter det, primært skabt med henblik på at løse
den opgave der hed at få KMD-CA til at virke med Linux.

Dette er nu beskrevet i
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/?b=signatur

Som, selv om den er ukomplet på mange måder, absolut dækker hvordan man
f.eks. får en digital signatur fra KMD-CA.

> Jeg tilmeldte mig i det naive håb om at kunne følge med og måske endda
> bidrage, men jeg har ikke engang haft tid til at læse her, så resultatet er
> mig ubekendt.

Læs bogen.

Mads

It's an incredible con job when you think of it, to believe something now in
exchange for life after death. Even corporations with all their reward
systems don't try to make it posthumous.
                                - Gloria Steinem