Re: sslug signatur. (fwd)

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Både og.

> Jeg har lidt vanskeligt ved at se en grund til dette. Jeg er glad for at
> vide at der er nogen ressourcefulde personer der er subscribet til listen,
> som vi kan komme i dialog med, hvis vi får behov for det.

Enig med Mads. Jeg har i hvert fald selv et par ideer hvor jeg kunne
få brug for noget af den ekspertise der kun findes på sslug-signatur.
Så når jeg (forhåbentlig snart) får lidt mere overskudstid, så ...

> Vores arbejde med signaturer er jo langt fra slut, selvom den umiddelbare
> opgave (at få tingene til at virke med KMD-CA) er på plads.

En del af det handler selvfølgelig om at gøre bogen bedre og det
klares allerede en del på sslug-bog. Og det er fint nok, men jeg synes
stadig der er brug for sslug-signatur omend aktiviteten ikke har vist
det på det seneste.

Enig igen.

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C