Re: [SIGNATUR] [FORENING] sslug signatur. (fwd)

On Sun, 29 Sep 2002, E. Sjørlund wrote:

> Er det det, der kaldes en rungende tavshed?

Både og.

> Jeg foreslår, at listen lukkes eller arkiveres på sæt og vis.

Jeg har lidt vanskeligt ved at se en grund til dette. Jeg er glad for at
vide at der er nogen ressourcefulde personer der er subscribet til listen,
som vi kan komme i dialog med, hvis vi får behov for det.

Vores arbejde med signaturer er jo langt fra slut, selvom den umiddelbare
opgave (at få tingene til at virke med KMD-CA) er på plads.

Der går næppe lang tid før digitale signaturer i DK bliver mere udbredte.
Så tror jeg hurtigt den her liste kan blive et aktiv igen (og jeg synes
faktisk allerede den er det) - så jeg har faktisk vanskeligt ved at se
nogen grund til at lukke den.

Mads

I don't say this lightly. However, I really think that the U.S. no longer
is classifiable as a democracy, but rather as a plutocracy.
                               - H. Peter Anvin