Erlings program nu i signaturbogen

Hej Alle

Erlings program "sslugsig" er nu i signaturbogen - tak til Erling og Hans
- jeg nåede det ikke før de tog over. (Erling/Hans: Jeg har ændret navnene
på screendumpsene, ellers ser det fint ud).

I de næste 5-6 dage er jeg offline og håber på at rette en masse ting i
signaturbogen. Det skal dog ikke holde nogen tilbage fra at rette i cvs,
eller sende nye afsnit - jeg satser på at få tingene med til 1. august!

Mads

The infamous Melissa virus, Explore.zip, VBS/Bubbleboy, X97M/Papa, ILOVEYOU
and MORELOVE viruses all used the Outlook address book to spread themselves.