Re: [PROGRAMMERING] PHP flerdimensionel array "udfordring".

> Har du ikke denne når du har fundet "elementet", dvs. gemt sti undervejs
> fra start-node/root ?
> Eller hvordan finder du elementet?

Jeg fik vist desværre aldrig vendt tilbage på denne.

Jeg fik aldrig min søgning til at kunne opbygge et array - recursion og
opbygning af array's igennem det er ikke min stærke side (lettere
"underdrivelse")

Løsningen blev derfor at jeg ændrede min stil af menu strukturen ved, at
jeg lavede en klasse til at styre menuen med et "fladt" array. Dette
bevirkede at det blev lettere (men ikke helt så overskueligt) at tilføje
menuer og elementer (grim kode eksempel på
http://uglycode.famped.dk/testmenu3.phps )
Det tog mig ca. en time at lave dette i modsætning til temmeligt mange
timers forsøg på at få en recursiv søgning til at opbygge min sti ud fra
det originale koncept.

Jeg vil dog lave en løsning på mit originale problem når jeg får tid i
aften - ved at lave en funktion, der kan afkode mit originale menu-array
og transperant for brugeren lave det til et fladt array.

Mvh
  JesperKP