Re: [PROGRAMMERING] Problem i god gammeldaws c

Ja det er jeg - det er starten på en enkelt-hægtet liste med numrene på en
samplet CD. Faktisk er den samplet 2 gange, dels i mp3 og dels i ogg, og
begge kopier er endt uden navne, så derfor ville jeg bare lige lave et
program der kunne rename dem i 2 directories samtidig. Det er for ikke at
skulle indtaste 120 titler TO gange.

// Søren

2009/8/14 Michael Rasmussen <sslug@sslug>

> for
> >
> Og du er overbevist om, at du vil arbejde videre med den oprindelige
> buffer og ikke en kopi?
>
> --
> Hilsen/Regards
> Michael Rasmussen
> http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
> A computer is like air conditioning: it becomes useless when you open
> windows.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]