Re: [PROGRAMMERING] Problem i god gammeldaws c

Dels er det jo en sjov lille opgave, dels skal jeg bruge samme mekanik til
at rette nogle titler mellem noget samplet mp3 og det samme i ogg. Her kunne
CDex (et program fra Windows-land) finde titlerne på nettet, men der er endt
plademærker midt i nogen af titlerne. Dem har jeg rettet i .ogg-versionen,
men ikke i mp3. Hvorfor fa... pokker kan alverdens spillemaskiner ikke bare
spille ogg? Det lyder 100 gange bedre

// Søren

2009/8/14 Michael Schmidt <sslug@sslug>

> On Fri, 14 Aug 2009 14:29:17 +0200, Søren Sørensen <sslug@sslug>
> wrote:
>
>  Ja det er jeg - det er starten på en enkelt-hægtet liste med numrene på en
>>
> Du kunne også hælde dem igennem EasyTAG eller lign. app. skabt til
> formålet.
> Du gå så selvfølgelig glip af en sjov programmeringsopgave :)
>
> --
> Med venlig hilsen
> /Zmit/
> RLU # 314205

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]