Re: [PROGRAMMERING] c/libc kompilering til gammel platform

Ole Kofoed Hansen skrev:
Jeg havde tænkt mig, at den kunne afhentes gratis - jeg bor i Fredericia.

Alternativt vil jeg lave et midlertidigt mirror af de lovligt distribuerbare dele på min webserver. Det vil være tilgængeligt fra engang i aften på http://suse72.tuxino.dk/

Jeg har fået hvad jeg skal bruge.

PS. Hvis der skulle være interesserede nostalgikere, har jeg også en S.u.S.E. Linux 5.3 med manual og 4 CD. (Ja, dengang havde de prikker i navnet.) Denne er dog uden kasse.

Hende jeg deler avis med, syntes ikke at den slags effekter har samme værdig som jeg tillægger dem.

./Morten