Re: [PROGRAMMERING] c/libc kompilering til gammel platform

Morten Nissen skrev:

Jeg har dog selv en 7.2 liggende, hvis det skulle være interessant. Der er tale om en SuSE Linux 7.2 Professional i kasse med manualer og alle medfølgende skiver (7 CD og 1 DVD).

Er det en du vil have lidt royalty for? Jeg har egentligt gang i Novell forhandler i Danmark - i øvrigt nogle meget hjælpsomme mennesker, på trods af et for dem perverst ønske :)

Jeg havde tænkt mig, at den kunne afhentes gratis - jeg bor i Fredericia.

Alternativt vil jeg lave et midlertidigt mirror af de lovligt distribuerbare dele på min webserver. Det vil være tilgængeligt fra engang i aften på http://suse72.tuxino.dk/

Jeg er dog ikke klar over om der var afgørende ændringer mellem 7.2 og 7.3, og dermed om en binær kompileret på 7.2 umiddelbart vil køre på 7.3.

Hvis du har den installeret? Kunne jeg vise dig blind tillid og prøve at køre et helloworld eksempel måske?

Det er nogle år siden, jeg havde den installeret, og jeg har ikke ledig plads til at lægge den ind nu. Desværre.

PS. Hvis der skulle være interesserede nostalgikere, har jeg også en S.u.S.E. Linux 5.3 med manual og 4 CD. (Ja, dengang havde de prikker i navnet.) Denne er dog uden kasse.

Med venlig hilsen

Ole