Re: [PROGRAMMERING] c/libc kompilering til gammel platform

Morten Nissen skrev:
I mellemtiden har jeg fundet ud af at det er en Suse 7.3 som står i den anden ende, og skal modtage mine binære filer. Så min udfordring er nu, hvor finder jeg en suse 7.3? Er der nogen der kender et godt sted for sådan noget?

Desværre ikke. Umiddelbart ser det ud til at 8.0 er den ældste, der er til at finde, og de fleste steder er der ikke nogen ældre end 9.0.

Jeg har dog selv en 7.2 liggende, hvis det skulle være interessant. Der er tale om en SuSE Linux 7.2 Professional i kasse med manualer og alle medfølgende skiver (7 CD og 1 DVD).

Jeg er dog ikke klar over om der var afgørende ændringer mellem 7.2 og 7.3, og dermed om en binær kompileret på 7.2 umiddelbart vil køre på 7.3.

Med venlig hilsen

Ole