Re: [PROGRAMMERING] Struktureret programmering og forberedelse af program?

Jesper K. Pedersen wrote:

> Den ser interessant ud - men kommer den ind på aktuelle metoder til at
> beskrive og løse software problemer eller er den mere baseret på,
> hvordan "god" software skal skrives?

Njaaa....det var mere et reply til Henrik. Den kommer lidt vidt omkring
både projektstyring, værktøjer, estimering og aaalt muligt andet.
Du kan kigge lidt i den inde på Amazon, indholdsfortegnelsen og hele
første kapitel er tilgængelig.
http://www.amazon.com/gp/reader/020161622X/ref=sib_dp_pt/105-5216519-5506846#reader-link