Re: [PROGRAMMERING] Struktureret programmering og forberedelse af program?

Jesper K. Pedersen wrote:
> Jeg har søgt på nettet men jeg synes dem jeg kan finde lidt for
> abstrakte til jeg kan finde hoved og hale på dem.

Det er vel også hele meningen med modelering. At tage et abstrakt syn på
sin problem stilling og "tegne" en løsning, inden man begynder på at
skrive kode.
Det er dét der er meningen med de maaaaange software udviklings modeller:
http://en.wikipedia.org/wiki/Software_development_process

Kig under 'See also' for nogle af de forskellige modeller.
Jeg selv har haft god erfaring med Extreme Programming og Unified
Process men er gået over til noget hjemmestrikket noget med elementer
fra flere forskellige metoder